Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Покупець має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо дотримані такі умови: товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню; товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите пакування не вважається ушкодженням товарного вигляду); збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування; пройшло менш ніж 14 днів із моменту отримання товару; є розрахунковий документ і гарантійний талон. Якщо ці умови не дотримані, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані в статті 8 З.У. “Про захист прав споживачів”. Повернення протриманих і відновлених товарів проводиться за участю продавця.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.